23. 4. 2012

Izal (cz)


Z Pamplony mě odvezla moje milá kamarádka Natalia. Jely jsme do hor, cestou se zajely podívat na hnízdiště supů a jiných dravců až jsme dojely do Izalu. - Izal, malá vesnička na úpatí hor, kde se Natalia narodila a vyrostla. Místo, kde končí cesta a všichni sousedi se znají a navzájem si pomáhají. Bylo tam velice příjemně. 

Strávila jsem den s rodinou Natalie, okoukla, jak se tady chovají krávy, jaký je společenský život na takhle malé vesnici a v kolik tady zapadá slunce. Taky jsem měla možnost ochutnat spoustu dobrých věcí, jamon, pečené kuře, jahody, červené víno, výborný chleba... Už ani nevím, jen si pamatuju, že jsem se najedla snad na týden dopředu :)

Muchas gracias a todos de la casa rural Manchito! Si alquien quiere pasar un tiempo en este pueblo bonito aqui estan las paginas de web: www.casamanchito.com.

Tady žijí supi. Vy je nevidíte? To asi potřebujete dalekohled...
Vultures live here. You don't see them? Then you probably need binoculars...
Aquí viven los buitres. No podeís verlos? Probablemente necesitais un telescopio...
Tradiční "úschovna" obilí. Znalci odpustí mé neodborné výrazy...
The traditional granary.

El granero traditional.
Izal pod horami.
Izal under the mountains.

Izal debajo de las montanas.
Tam už cesta nevede, jen stezky do hor pokračují.
There isn't any road any more, only trails into the mountains continue.
Allí ya no es el camino, sólo senderos a las montañas continuan.
Jo, tak to jsem já :)
Yes, that's me :)
Sí, soy yo :)
A už se stmívá.
And it's getting darker.

Y ya se anochece.

Žádné komentáře:

Okomentovat